Sprava o stave Li-Ion akumulatora

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Srpen 31 15:49:19 CEST 2012

Tipujem, ze taku mizernu kapacitu mali uz na zaciatku.
Z DX som si kupil uz viacero roznych Li-Ion aku, niektore mali len 50%
deklarovanej kapacity. V komentaroch pod tovarom zvykli byt aj merania
kapacity a zda sa, ze som nebol sam, kto to takto zmeral. Proste
predavali sa tam smejdy.

Dňa 31. augusta 2012 15:27, Richard Kaliciak <hw.kaliciak na stonline.sk>
napísal/a: