Sprava o stave Li-Ion akumulatora

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Srpen 31 20:33:21 CEST 2012

Nezlobte se, ale opravdu jste tak naivní, že věříte udávaným údajům
speciálně na DX?

Ano, dá se tam nakupovat, i já to občas dělám, ale s vědomím toho, co
můžu za ty peníze chtít. Za málo peněz málo muziky, to  platí a bude
platit stále. Dnes k tomu bohužel přibylo i za hodně peněz málo muziky,
ale to by zase bylo na dlouho...

Kromě toho k tomu přistupuje další skutečnost: 3 roky může být očekávaná
životnost LiIon akumulátoru a to bez ohledu na to, zda ho  provozujete,
nebo ne.

Suma sumárum: buďte rád, že ty baterky ještě vůbec baterkujou ;-)

---
Jirka