[OT] Jednoduchy databazovy engine pro aplikaci (WIN)

Petr Weissar weissar na kae.zcu.cz
Čtvrtek Srpen 30 08:44:17 CEST 2012

MS-SQL ve variantě Embedded (také se tomu říká Compact) požadavek splňuje. K
aplikaci se přidá pár DLL a do connection-string se napíše cesta k souboru
(.SDF) ... Výhodou je přímá podpora ve visual studiu (2010 i novém 2012).
Používáme často ...

Jen je třeba se rozhodnout, jestli používám v. 3,5 nebo 4,0, formát dat se asi
liší, resp. chce to mí ty správné dll :-)

Petr