[OT] Jednoduchy databazovy engine pro aplikaci (WIN)

Petr Stehlik petr.stehlik na atlas.cz
Pátek Srpen 31 15:12:43 CEST 2012

Byl by jste tak hodný a trochu podrobněji to rozepsal, popsal? Pár krát
jsem se o to pokoušel, ale niky se mi to nepovedlo zprovoznit tak aby se
dala aplikace s databází odnést na jiný stroj. Případně nějaký exampl
projekt by byl fajn.
Děkuji Petr.