Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Pátek Srpen 17 07:23:39 CEST 2012

Tak timhle vsim zminovanym jsem si postupne taky prosel.
Pastu pouzivam primo dodavanou v kartusich z PBT.
Pokusy redit starsi pastu, nebo male zbytky co se daji vyskrabat z prazdne
kartuse se nesetkaly s uspechem. Zkouseno redit isopropylem, ten pri
pajeni hrozne prskal. Lepe se choval isopropanol, ale porad to nebylo
jako nova pasta.
Jako pist pouzivam lehce obrouseny pist z klasicke 10ccm strikacky.
Obrouseny je tak aby si celou plochou sednul do pistku
Brousene lekarske jehly mi taky separovaly tavidlo od cinu a co jsem
presel na konicke plastove spicky z TME uz nemam problemy.
Jen se nesnaseji s hrotem pajky. :-)

JURP