Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Srpen 16 23:33:51 CEST 2012

From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>

> No, nejde ani tak o ten cartridge - hoci je solidne spraveny a s lekarskou
> striekackou sa neda ani porovnat - ako o pastu - ako pisem, je redsia,
> a to je IMHO klucove. Skusal som to aj s tou "sablonovou" a neda sa to ani
> porovnat - nielenze ju takmer vobec nejde vytlacit cez tu 0.5mm ihlu, ale ani
> sa tak pekne neroztecie po ploske, robi skor take "hovienka", s prepacenim
> za vyraz, ktore maju tendenciu sa neprilepit na plosku ale "odist" s ihou.

No tak moment. Vy popisujete moji pastu. Kde jste k ni prisel?   ;-)

Ano, ta pasta se takhle chova. Kdyz se naredi, tak je to o dost lepsi.
Vic nez redit to izopropylem se mi osvedcilo to redit fluxem.
Ta konzistence je pak jakova hladsi a homogennejsi (tlaci se mi tam
slovo "mastnejsi").
Nekde jsem cetl, ze to nekdo redi snad acetonem, ale to se mi zda uz
dost velky hardcore.

Nemate prosim nahodou prakticke zkusenosti a srovnani s ruznymi typy jehel
(davkovaci kovove a plastove, injekcni) ?

PL