OT - jakou platformu?

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Středa Srpen 15 01:28:00 CEST 2012

Docela jsem si oblíbil google docs, máme v něm (v tabulkovém
procesoru) udělanou část informačního systému firmy, například stavy
výrobků a součástek na skladě. Přístupné odkudkoliv jen s prohlížečem,
zdarma, bezpečnost mě nepálí -- když se CIA dozví, že nám chybí 100 ks
šroubů M3, tak z toho asi třetí světová nebude.

Leč informační systém by se chtěl rozrůst a potřeboval by malinkatou
databázi o rozsahu nějakých čtyř, pěti tabulek a několika málo
funkcí. Nemáte prosím někdo nápad, na jaké platformě by se taková věc
dala vybudovat? Ideálně zachovat současné výhody (od toho požadavku
"zdarma" se dá ustoupit, ale ne moc daleko :-)), ale aby to umělo SQL?

Díky za případné tipy.

Aleš Procháska