Avast detekuje Trojana

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Srpen 14 23:23:54 CEST 2012

> Jenze to je stejna rada jako kdyz reknu, ze kdyz si na PCcko bez
> pristupu na internet nainstaluje Win z originalniho CD a da si pozor na
> SW, ktery instaluje, tak ze je to zcela bez problemu.

Nesmysl a víte to sám dobře. Výrazně vyšší bezpečnost Linuxu je dána mj.
jeho koncepcí.

> HW si kupuju podle toho co umi a co stoji. Nekoupim si drahy a o tridu
> horsi HW jen proto, ze na nej ovladace do linuxu jsou. Navic rozhodne u
> linuxu neplati, ze to co funguje ve stare verzi musi fungovat i v te
> novejsi. Uz jsem to zazil - foliova fototiskarna Canon Selphy tiskla ve
> starsi verzi OK, v novejsi take, ale spotreboval na jednu fotku 2x tolik
> folie - coz se poznalo az potom, co mi tiskarna hlasila ze nema folii a
> ja mel jeste pulku papiru (prodava se pack - kazeta + odpovidajici pocet
> papiru).

Thinkpady jsou drahé a o třídu horší? Než co? Aha, no nic.

K funkčnosti: už jsem těch distribucí a jejich verzí absolvoval x a moje
zkušenosti jsou přesně opačné - to, co dříve nefungovalo, nebo se pro to
musely hledat drivery či postupy, dnes funguje zcela automaticky a bez
problémů. Pár příkladů za všechny: scanner Epson, USB DVB-T tuner.

Tiskárna: nějak mi uniká, jak může tiskárna najednou spotřebovat 2x
tolik fólie co papíru (pohyb těch médií je snad synchronní, ne?). Ale
třeba se mýlím, nepoužívám takovou.

> Proste to malujete moc naruzovo...

Jasně, oblbuju sám sebe. To já rád ;-)))

Už dost; myslím, že to stačilo.

---
Jirka