Nastavitelne LDO 2-3A v DPAK ? nahrada LM1085

Pondělí Srpen 13 11:53:00 CEST 2012

Dne 13. srpna 2012 11:37 Petr King <petr.king na atlas.cz> napsal(a):
> Zaruku sice nema, ale nejsme v cine :-)
> Ja mam bohuzel do kancelare telefon a nebavi mne, cely den se zakazniky
> resit, proc jim to nechodi, kdyz tam pouzili nejake to "trafo"...

A už se někdo divil, proč se mu z toho kouří?

> Proto se uz par let snazim myslet za lidi,. Bohuzel ne kazdy ma to stesti a
> tvori produkty pro odborniky. Vetsina mych zakazniku manualy necte a kdyz to
> "nejde", tak volaji.

Jestliže chci zařízení udělat blbuvzdorné, musím tam dát:

1) diodu na vstup jako ochranu proti přepólování, případně rovnou
můstek, kdyby tam někdo připojil střídavé napětí (samotná dioda to
sice ochrání, ale bude tam vyšší zvlnění napětí)
2) za diodou pořádný elyt, 1 až 2mF a s napětím min. 35V
3) na stabilizátor pořádný chladič, aby se nepřehřál až tam někdo
místo 10-15V připojí 24V
4) LDO stabilizátor

Pak to půjde napájet téměř z jakéhokoliv zdroje, co zákazník najde v šuplíku ;)

P.K.