Nastavitelne LDO 2-3A v DPAK ? nahrada LM1085

Petr King petr.king na atlas.cz
Pondělí Srpen 13 11:37:54 CEST 2012

Zaruku sice nema, ale nejsme v cine :-)
Ja mam bohuzel do kancelare telefon a nebavi mne, cely den se zakazniky
resit, proc jim to nechodi, kdyz tam pouzili nejake to "trafo"...

Proto se uz par let snazim myslet za lidi,. Bohuzel ne kazdy ma to
stesti a tvori produkty pro odborniky. Vetsina mych zakazniku manualy
necte a kdyz to "nejde", tak volaji.

P.