piatkova kvizova otazka - mozno je to prekvapujuce, ale pre zmenu, nie je OT... :-)

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Pátek Srpen 3 12:30:00 CEST 2012

> Tento vsak pustil na 5V len cca 100mA...
> ...ale ako vravim, prekvapilo ma to.

Me ani ne, obcas se nam to stane (naposledy dokonce cela serie z
automatu) a pak vetsinou zarizeni ma velky odber a podle toho jak to
zvlada zdroj tak bud zarizeni i funguje nebo ne. Skutecne to vychazi na
stovky mA, tedy to co jste napsal. Je to tedy nejaky cas bez viditelnych
efektu, naopak prepeti ale zpusobi krasny plamen.

> no a potom nasledovala parabola (smerom do kosa :-) ).

ale mam dojem, ze tomu se nerika parabola ale balisticka krivka :-)

Pavel