3D mereni QFP soucastek - fotky

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Úterý Duben 24 13:34:07 CEST 2012

Je to tam, plny scan v adresari x11 a prevodni stupnice je nahrana v rootu
toho

cervena vedle nozicek nevadi, soft hleda konec nozicky a tam meri vysku
rychlost scanovani je dany chybou, obrazek je starsiho data

experimentovani prijde nejdrive zase za mesic.
uz jsem mluvil s IVP a zkusi pro nas udelat upravu algoritmu pro hledani
konce nozicky, tak aby nasel i kdyz jsou merene pod uhlem (ted to neumi)
asi toto bude reseni problemu, protoze i IVP se to zda byt cesta
bude to i rychlejsi nez delat vice mereni a pak je skladat.
aktualne delame scan za cca 300ms, akceptovatelne je tak do 500 ...

Pavel

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 24, 2012 1:03 PM
Subject: Re: 3D mereni QFP soucastek - fotky

http://3d.itherm.cz/mfa%20coplan/MFA.PNG ?

Zaujimave.

Ani to teda nie je bez problemov - tie cervene plochy, t.j. take, co su pod
rovinou kontaktov (ak tomu dobre rozumiem - este ste vlastne nikde
nepovedali aka je "prevodna stupnica" tych pseudofarieb na vysku) su aj tam.
Z toho vyplyva, ze tych problemov v buducnosti mozete mat este vyrazne
viac... :-|

Ta zmena rychlosti pocas scanovania je zamerna?

A nasiel by sa aj kompletny scan toho X11?

Budete mat prilezitost este experimentovat niekedy v blizkej buducnosti?

(... zasa som porusil zasadu jednej otazky na mail, ale snad v technickej
konferencii je to tolerovatelne... :-) )

Dakujem

wek