ARM - vyvojove prostredie

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pondělí Duben 23 15:46:52 CEST 2012

Jj, hodně záleží na co to prostředí člověk potřebuje. Pokud to má být
jednorázovka bez výhledu, je asi lepší poohlídnout se po už hotových
projektech a šablonách pro dejme tomu "nejpoužívanější" IDE a ty
doprogramovat a přiohnout. Pokud to má být na delší dobu, nainstalovat
klidně i velké množství IDE's a to i placených trial atd., testovat
které padne do ruky a na nějaký simulátor je vždycky času dost :-) Nové
winy(pokud jsou winy) už tolik netrpí zasíráním systému, i když...
S pozdravem,
Miloš Dašek