ARM - vyvojove prostredie

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Duben 24 08:36:58 CEST 2012

>To fakt som ta k tomuto dohnal ja, alebo sa len tvaris, aby si mi mal
>co otrieskat o hlavu? :-)

Nie, len to bol tazky den. Ospravedlnujem sa.

Asi ma pravdu tuna pan kolega Dasek, ze sa tym clovek nema nechat vytacat a treba to brat take ake to je.

wek

PS. Atmel bol jeden z prvych ak nie uplne prvy co zacal robit jednocipy pre vseobecne pouzitie s ARM jadrom. Tomu je uz hodne rokov, tak zo 10. Doteraz s tym ziadnu vyraznejsiu dieru do sveta neurobili; co som cital na webe (co samozrejme vieme vsetci aku ma hodnotu a vahu), vacsina potencialnych uzivatelov sa stazovala najma na to, ze tie cipy mali fyzicky dost vela chyb. Ale mozno to je tiez len o nesplnenych ocakavaniach naivnych uzivatelov a mozno sa to uz odvtedy naucili robit, neviem.