Kompatibilita EPROM - zaloha historickeho rizeni CNC brusky

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Pondělí Duben 16 22:26:24 CEST 2012

Pan Galuzska ty paměti má - viz
http://www.soucastka.cz/inshop/scripts/set.asp?Level=83
Normálně bych je koupil , orignály vyndal , zazálohoval na PC a
vypálil náhradní sadu.
Nemá cenu chodit okolo toho jak okolo horké kaše, riziko , že se to
nepovede je asi stejně velké,
jako že tam něco odejde při běžném provozu.
Naprogramoval jsem v životě stovky EPROM pamětí a vyskytl se jedinkrát
problém s jednou
sovětskou 2716 , která měla světlocitlivý jeden bit, t.j. když se na
okénko svítilo, byl v nule, když
byla tma, byl v jedničcce. Nula byla správně.