Kompatibilita EPROM - zaloha historickeho rizeni CNC brusky

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Duben 16 21:16:25 CEST 2012

Uz si tady hraju s PREPROMem-02 - musim pochvalit Elnec, ze SW je na
webu a svete div se chodi i pod W7 jak z praku.

Jen nechapu proc kdyz vycitam M27C512 od ST s organizaci 10000h x 8b mi
naplni buffer jednou tak velky tedy 1FFFFh.

Nemate nekdo poneti?

S pozdravem
Radek Vicek