samo-domo programovadlo na PIC

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Duben 13 15:32:42 CEST 2012

Mas dve moznosti:
1, hrdzave klince so vsetkymi nevyhodami hrdzavych klincov - teda
elektricky nahovno a okrem toho to zvycajne ma stary neudrziavany
software.
2, nehrdzave neklince, ktore su dobre, rychle, funkcne, aktualne, ale
je v nich - tak ako to je v tejto kategorii bezne - nejaky jednocip,
zvycajne PICko

Tu jednotku si doma zbstlis kedykolvek, ale ma horeuvedene nevyhody.
Tu dvojku - PicKit2 alebo 3 - si mozes tiez zbastlit (schema a
firmware pre PK2 je na stranke Microchipu, pre PK3 je len schema -
firmware este nebolo uvolnene, ale da sa najst na webe), ale
potrebujes k tomu nejaky programator. Na naprogramovanie 18F2550 z
PicKit2 ti ale staci aj niektory z tych hrdzavych klincov.
Dvojku si mozes samozrejme aj kupit alebo - ak to nepotrebujes
natrvalo - pozicat od niekoho, trebars odo mna. Ak chces mat
autenticky pocit samo-domosti, mozem ti pozicat dokonca samodomo
urobene kopie jedneho alebo druheho :-)

Alebo samozrejme si mozes stiahnut programovacie specifikacie k
obvodov, ktore potrebujes a naprogramujes si to v tej svojej 51-tke.
Ak chces par obvodov, tak to mas nakodene za jedno popoludnie. Teda
mne by to trvalo cely den, ale ty si lepsi a okrem toho pouzivas
podstatne lepsie jednocipy, tak tomu nemozem konkurovat :-))

Relevantne odkazy:
http://jakub.serych.cz/zase-jeden-druhy-pickit
http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId=1406&dDocName=en023805
http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId=1406&dDocName=en538340&redirects=pickit3

Dňa 13. apríla 2012 15:19, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: