LED svetlo

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Duben 11 22:13:20 CEST 2012

On Wed, 11 Apr 2012, Zdenek wrote:

> O nějakém osvětlení linky jsem také uvažoval. Jakékoliv halogenky nebo LED
> náhrady jsou moc hluboké a zabíraly by místo.
>
> Takže uvítám zkušenosti s LED páskem.
>
> Jak moc je toto osvětlení použitelné? Dá se při tom něco dělat nebo je to
> jen doplněk k jinému osvětlení?

Nedavno jsme vykopli starou zarivku a nahradili LED. Obecne se mi svetlo
LED vubec nelibi ale nasel jsem Cree LED pasky a teple bila svitila velice
prijemne - jak zarovka. Vykon super - dva 60cm pasky nad drezem daji
mnohem vetsi svetlo nez dve 60cm 18W zarivky - fakt je ze nemaji kryci
sklo. Ale nesel bych do bileho svetla - 3500K a dal ne i kdyz to ma
o nejaky ten lumen min. Kupoval jsem je tady:

   http://www.emo.cz/z100612-strip-h241-60ww-p3cip-ip64

> Předpokládám, že to máte přilepené zespodu na horní skříně.?

Dubove prkynko prisroubovane na skrinku a v nem dve drazky a vlepene
pasky. Drazky pro vodice z druhe strany prkna takze nejsou videt.