LED svetlo

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Duben 11 21:56:56 CEST 2012

O nějakém osvětlení linky jsem také uvažoval. Jakékoliv halogenky nebo LED
náhrady jsou moc hluboké a zabíraly by místo.

Takže uvítám zkušenosti s LED páskem.

Jak moc je toto osvětlení použitelné? Dá se při tom něco dělat nebo je to
jen doplněk k jinému osvětlení?

Předpokládám, že to máte přilepené zespodu na horní skříně.?

Na krabičce nevidím vypínač. Vypíná se to vytažením ze zásuvky?

Zdeněk

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Vladimir Nerud
Sent: Wednesday, April 11, 2012 9:32 PM
To: HW-news
Subject: Re: LED svetlo

Ja jsem koupil na osvetleni kuch. linky tohle:

<http://dx.com/14-4w850lm-6500k-60x5050-smd-led-flexible-white-light-strip-1
m-length-220v-108573>
http://dx.com/14-4w850lm-6500k-60x5050-smd-led-flexible-white-light-strip-1m
-length-220v-108573

Chtel jsem naletovat delsi draty, tak jsem rozlousknul krabicku, a tam kde
jsem cekal nejake trafo je jen mustkovy usmernovac. Nastesti je to cele
navlecene v pruhledne liste. Sviti paradne, ale jak to bude s zivotnosti
vijenbuch

Vladimir