Roboti - status

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Září 20 22:06:26 CEST 2011

Necetl jsem cely thread, takze nevim o jakem videu je rec, ale tempomaty upravujici svoji rychlost podle predjedouciho vozidla tak, aby byla neustale dodrzena bezpecna vzdalenost, se uz bezne montuji do drazsich vybav nekterych aut. Kolega to ma ve Volvu a moc si to pochvaluje. IMHO je to ultrazvukovy senzor podobny tem parkovacim, akorat to ma vetsi dosah a je to vyrazne spolehlivejsi.

Jakub Serych