Roboti - status

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Září 20 21:49:42 CEST 2011

On Tue, 20 Sep 2011, Jaroslav Lukesh wrote:

> Tohle jsem viděl v nějakém časopisu v knihovně ještě za hlubokého komunismu v
> první půlce 80', že takové radarové systémy řízení začínají používat v USA
> pro jízdu v kolonách, takže se jedná o jakýsi vlak, kdy řídí ten první vůz a
> ostatní se vezou.

Tohle ale nebude radar. Kdyz se podivate na to video tak kdyz ten prvni
zabrzdi tak s mirnym zpozdenim zacnou brzdit ty tri za nim, ale uplne
nastejno. To bude spis neco na bazi GPS kdy se trasa kterou projelo prvni
auto posila tem za nim a ti se ji snazi kopirovat s odstupem podle
jejich pozice v konvoji.