bleskozvody - nejake citanie

Jan Kral kral na fortech.cz
Sobota Září 10 08:28:30 CEST 2011

Nejsem si uplne jisty, ale nedavno pri cteni podminek, kdy se musi stavba uredne povolovat, tak jsem videl, ze se to netyka staveb hromosvodu. Zkuste se na to podivat.

S pozdravem JK

jistě i to je řešení a asi i správné, ale pokud si to všechno spočítám tak se dostanu na celkovou výšku nad 15m odhadem cca 20m a to už je dost problém ohledně legislativy se stavebním povolením, a v mé situaci asi i neřešitelný problém.
Napadá mě ještě  něco na způsob aktivních hromosvodů, ale informaci hlavně z praxe je pramálo. Všude to jen vychvalují, ale to jsou vesměs výrobci a dodavatelé.

Petr