bleskozvody - nejake citanie

Josef Šíp sip na raab.cz
Čtvrtek Září 8 22:00:50 CEST 2011

Resim stejny problem s antenou 5/8 na CB. Vzhledem k tomu, ze v projektu nemam
bleskosvod tak ho oficialne nemam a ve skutecnosti jsem to zapojil "postaru".
Nic lepsiho jsem nevymyslel, taky by me zajimalo schudne reseni.
(Samotnou antenu mam na konci asi na 4m stozaru)

Jozka

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Klusek Petr
Sent: Thursday, September 08, 2011 9:22 PM
To: HW-news
Subject: Re: bleskozvody - nejake citanie

Ahoj

vidím, že se zde rozběhla nějaka diskuze o hromosvodech. Proto bych měl
i já jeden dotaz. Normy ohledně hromosvodů mám vcelku prostudované, ale
nenašel jsem tam nějaké rozumné řešení jak ošetřit správně stožář cca
15m vysoký s KV antenou na 14MHz když ona má rozpětí cca 10 m. Oddálený
hromosvod myslím, že za této konfigurace je nerealný.

Petr  OK2IEA