*SPAM* RE: OT HW NAS nebo FreeNAS apod.

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Říjen 17 20:31:36 CEST 2011

Dne 17.10.2011 16:52, Michal Grunt napsal(a):
> Rozumim. Skoda ze na to nemate vice casu. U Dellu (u HP atd. to bude
> nejspis podobne) když si nejsme jisti, tak proste zaslem požadavek na
> projekt a je nam něco doporuceno (samozrejme to není zavazne, proste
> se zjistuje zda je to vůbec technicky mozne a zda se to vejde do
> ceny).

Na to mate nejakeho kseftmana co vas ma na starosti nebo na nejaky
univerzalni kontakt na jejich webu? Jde o to, ze potrebuji rychle sehnat
nekoho kompetentniho. HPcko asi vim na koho se obratit - ty mam tady
lokalne v CB tak je zitra zkusim. Ale posledni dve vyberova rizeni byly
Delly a mame s nima zatim docela dobre zkusenosti takze asi bych
preferoval je (sam za sebe).

Zaslany projekt se pak ještě doladi, pripadne se upresni
> požadavky je nam zaslan novy/upraveny. Obcas jsou požadavky zakazniku
> tak specificke, ze to české zastoupeni Dellu ještě konzultuje s
> centrálou kde mají fundovanejsi lidi. Nekdy nabidnou i reseni o
> kterých třeba ani neuvazujeme, protože vůbec nevime, ze něco takového
> je mozne a resi se to tak. A najednou třeba zjistime, ze všechny
> požadavky, které nam někdo dal resitelne jednim zarizenim nebudou a
> bude nutne problém resit komplexněji (třeba i ve spolupraci s
> vyvojarema, nebo třeba i mirna změna prace uzivatelu atd.). Ale to
> asi ted slyset nechtece :-)
Ale ano - my prave potrebujeme zmenit celou funkcionalitu - vyvoj dela
primo nase pracoviste - takze s tim primo pocitame, ze se bude jista
cast menit. Neni ani nutne aby to bylo jedno zarizeni - rozpocet mame
vyssi nez jsem psal - klidne penize presuneme na komplexni reseni.

  Jenom jsem chtěl rici, ze když je trochu
> casu je dobre to s potencionalnim(i) dodavatelem/vyrobcem
> prokonzultovat. Nic vas to nestoji a třeba vas posunou spravnym
> smerem.

Mate pravdu zitra je zkusim protelefonovat.