*SPAM* RE: OT HW NAS nebo FreeNAS apod.

Čestmír Dobosz dobosz na gesgroup.cz
Pondělí Říjen 17 17:50:31 CEST 2011

Něco konkretniho pro ilustraci.
Ted jsem si nechal nacenit DELL R510. Nabidku mate v priloze. Muzete konfrontovat
s cenou kterou si naklika clovek z ulice na jejich webu. Jakykoliv partner Dellu a ostatnich, by se mel
alespon priblizit k temto cenam. Pozor není tam SW coz není mala polozka. Ale v pripade FreeNAS.....

cestmir

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Monday, October 17, 2011 4:53 PM
To: HW-news
Subject: RE: *SPAM* RE: OT HW NAS nebo FreeNAS apod.

Rozumim. Skoda ze na to nemate vice casu. U Dellu (u HP atd. to bude nejspis podobne) když si nejsme jisti, tak proste zaslem požadavek na projekt a je nam něco doporuceno (samozrejme to není zavazne, proste se zjistuje zda je to vůbec technicky mozne a zda se to vejde do ceny). Zaslany projekt se pak ještě doladi, pripadne se upresni požadavky je nam zaslan novy/upraveny. Obcas jsou požadavky zakazniku tak specificke, ze to české zastoupeni Dellu ještě konzultuje s centrálou kde mají fundovanejsi lidi. Nekdy nabidnou i reseni o kterých třeba ani neuvazujeme, protože vůbec nevime, ze něco takového je mozne a resi se to tak. A najednou třeba zjistime, ze všechny požadavky, které nam někdo dal resitelne jednim zarizenim nebudou a bude nutne problém resit komplexněji (třeba i ve spolupraci s vyvojarema, nebo třeba i mirna změna prace uzivatelu atd.). Ale to asi ted slyset nechtece :-) Jenom jsem chtěl rici, ze když je trochu casu je dobre to s potencionalnim(i) dodavatelem/vyrobcem prokonzultovat. Nic vas to nestoji a třeba vas posunou spravnym smerem.

MG