program na kresleni celnich panelu/stupnic

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Říjen 17 13:19:32 CEST 2011

 17.10.2011, 13:12:53

Ja z OO Draw moc nadseny nejsem. Obcas v tom neco spacham, ale
vetsinou mi to trva tak 3x dele nez ve starickem Corelu, verze snad 11
nebo 12. Mozna je to jen nezvyk, ale proste mi nesedi.
Opensource "nahradou za Corel" je Inscape, screenshoty vypadaji hezky,
ale jeste jsem to nezkousel
www.inscape.org

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz