program na kresleni celnich panelu/stupnic

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Říjen 17 13:23:56 CEST 2011

Není zač. Už léta se snažím jít cestou rozumné volby a OOo/LO mi v tom
dokonale vyhovuje, používám prakticky všechny jeho součásti (snad kromě
Impress, tedy tvorby prezentací, raději se prezentuju konkrétními
výsledky své práce ;-) )

Jinak ještě vyspělejší a opět free (resp. GNU/GPL) vektorový program je
Inkscape, ale já jsem mu nějak nepřišel na chuť a je pro mě zbytečný
(kromě toho je to prostě další kus software, proč nejít cestou
minimalizace...).

---
Jirka