Kde koupit ohebne vodice 6/10mm2 k nabijecce?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Říjen 13 07:29:19 CEST 2011

Ten clovek dela do aut asi 30 let a tohle si nevymyslel, v kazdem
pripade mi tvrdi, ze je proste nastartovane auto jako startovaci blbost.
V kazdem pripade lepsi dve vybite baterie, nez jedna vybita a jedno
znicene nabijeni.
Mimochodem s baterkami delam denodenne a v zivote jsem nevidel
zkratovany jedne clanek . Pokud to nekdo neudelal umyslne. Ale stale je
to pouze o 2 v mene.
To spis jsem narazil na spoustu baterii,kde byl jeden clanek preruseny.
JaKub