Kde koupit ohebne vodice 6/10mm2 k nabijecce?

Čtvrtek Říjen 13 07:36:37 CEST 2011

2011/10/13 Kuba Jan <honza.kuba na gmail.com>:
> Mimochodem s baterkami delam denodenne a v zivote jsem nevidel zkratovany
> jedne clanek . Pokud to nekdo neudelal umyslne. Ale stale je to pouze o 2 v
> mene.
> To spis jsem narazil na spoustu baterii,kde byl jeden clanek preruseny.

Já jsem kdysi zažil závadu, kdy odešel jeden článek, při nabíjení
nebublal, dobití přes noc stačilo tak na jeden start. Možná že byl ve
zkratu, ale jednak jsem to zas tak podrobně nezkoumal a druhak už je
to nějakej pátek. Nabíjení to neublížilo, byla to škoda 105.

P.K.