Nova verze free CAD PCB DesignSpark

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Úterý Listopad 29 18:44:27 CET 2011

> Kicad? Ale proč ne (navíc jako svobodný sw by mě to mělo extra zajímat),
> jenže např. pro můj styl práce (prototypy, resp. spíš kusová výroba) je
> dost třeba dělat různé změny a tak využívám alespoň dopřednou anotaci
> (sch=>brd). Pokud vím, tak to Kicad neumí, protože brd dělá ze sch přes
> nějaký mezixicht s netlistem (už jsem to tu psal). Jestli anotaci má
> DesignSpark, to jsem zatím nezjišťoval.

Kdysi jsem z Ferdy 3.5 ktery byl neomezeny, ale nemel editor schemat presel
na Formicu free - která měla omezení na 400 nozicek IO - první obvod jsem
neodhadnul a mel pres 500 nozicek - takze prekreslovani stejne desky do
EAGLU free - ke jsem nakonec potreboval 120 x 95 mm  - kvuli toho ze DPS byl
nosnou soucasti  maleho robota

Treti prekresleni prbehlo v KiCadu u ktereho jsem dodnes - chapu ze cela
rade lidi LIGHT verze komercnich CADU nevadi, ale ja jsem smolar a kdyby mel
nektery software omezeni treba jen na 16 vrstev medi (;-)) ) urcite bych
casem na to narazil ....

Mimochodem ma nekdo pouzitelny DPS nakresleny (prevazne ) Autorouterem ?
Autori Formicy kdysi napsali do AMARA serii clanku o routovacich
algoritmech - ale vysledek jejich snazeni primo ve Formice 4.2 byl hnus

Zdravi Petr Kubac