Soucastkova zakladna za bolsevika (bylo: Re: patek - baterky)

Peter Bošnák lajost na zoznam.sk
Úterý Listopad 8 10:54:42 CET 2011

Myslím, že v začiatkoch bastlenia na DPS u nás (prvá polovica 60-tych
rokov) bol dostupný len cuprexcart, ktorý sa ľahšie vŕtal, takže sa asi
dalo i improvizovať s náhradami na vrtáky.
 Po prevrate sa vyrojilo plno predajní, ktoré predávali prebytky a
zbytky po rôznych Teslách, ktoré sa predtým nedali vôbec zohnať. Napr.
hybridné odporové deliče k voltmetrom, wolfrámové vrtáky, úzkoprofilové
IO Tesla.  Ja som ešte nedávno likvidoval rôzne periférie k PMD-85,
ktoré sa vtedy objavili v bazároch za bagateľ a kúpil som ich len pre -
No nekúp to za tú cenu ! P.B.