Soucastkova zakladna za bolsevika (bylo: Re: patek - baterky)

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Úterý Listopad 8 11:15:12 CET 2011

Od kdy se vlastně pouzivaji desky plosnych spoju? Kdo to vymyslel?

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Peter Bošnák" <lajost na zoznam.sk>
To: "konfera" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 08, 2011 10:54 AM
Subject: Soucastkova zakladna za bolsevika (bylo: Re: patek - baterky)

Myslím, že v začiatkoch bastlenia na DPS u nás (prvá polovica 60-tych
rokov) bol dostupný len cuprexcart, ktorý sa ľahšie vŕtal, takže sa asi
dalo i improvizovať s náhradami na vrtáky.
 Po prevrate sa vyrojilo plno predajní, ktoré predávali prebytky a
zbytky po rôznych Teslách, ktoré sa predtým nedali vôbec zohnať. Napr.
hybridné odporové deliče k voltmetrom, wolfrámové vrtáky, úzkoprofilové
IO Tesla.  Ja som ešte nedávno likvidoval rôzne periférie k PMD-85,
ktoré sa vtedy objavili v bazároch za bagateľ a kúpil som ich len pre -
No nekúp to za tú cenu ! P.B.