OT: Kodovani prispevku

Miroslav ©inko sinkomiro na gmail.com
Pátek Listopad 4 22:07:58 CET 2011

Ako som pisal, mam aj TB, pristupujem cez IMAP, doma. V nom je vsetko OK.
U mna to "Jenom v případě nouze nejvy±±í, kdy nemáte k dispozici svoji
techniku" nastava prave dost casto.

Aby som nebol zle pochopeny, alebo ja zas nieco nepochopil (narazam na
PZ), ja sa nestazujem, iba som zareagoval na problem, ktory sa
vyskytol aj mne. Kedysi som tu v konferencii pouzival rocketmail,
neskor ho pohltil yahoo a ked sa zopsuli, odisiel som od nich. Ked mi
prestane vyhovovat gmail, skusim nieco ine. Mam samozrejme aj mail od
providera (plateny) s moznostou web pristupu, ale mam svoje dovody,
preco ho nechcem pouzivat kade-tade po konferach.

miro

Daląí informace o konferenci Hw-list