Soucastkova zakladna za bolsevika (bylo: Re: patek - baterky)

Peter Bošnák lajost na zoznam.sk
Pátek Listopad 4 21:06:01 CET 2011

Pri bastlení človeku nikto nešľapal na päty, tak časom človek niečo
zohnal. Bolo tu to Maďarsko, sem tam išiel nejaký kolega na Západ na
školenie a niečo priniesol. Mne sa podarilo asi za pol roka dať
dohromady materiál na čiastočnú kópiu ZX-81 s Z80 a 4116.
 Horšie to bolo v práci, ak v podniku nebol schopný zásobovač, nemal
konexie a nevedel komu čo podstrčiť. Viem, že som čakal na MH3212 a
nikdy som ich nedostal. Tak isto niektoré najbežnejšie hodnoty odporov.
Miesto TR151 som dostal balík 10 wattových drátových. Samozrejme, potom
podľa toho vyzerali i prémie, ak sa tak dá nazvať tá almužna, čo tak
volali. Teraz sa to zdá smiešne ale to bol smutný fakt. P.B.