Alternativni firmware do routeru - SVN server

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Úterý Listopad 1 20:32:20 CET 2011

Můžu potvrdit,
že je to použitelné. Kompilace je až ta poslední možnost. Není to zase
taková legrace, stahuje si to části kódu z celého webu, takže když se
něco zvrtne, tak to musíte nějak pořešit. SVN server asi rozchodíte bez
problémů, PHP a databáze to nevím, ale uvědomte si, že té paměti to má
dost málo. Tedy na dnešní poměry.

Mrazík