Japonsko

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Středa Březen 23 21:33:56 CET 2011

este k reportazi na tv joj ktoru som spominal skor cez den. Ten kreten
hovoril ze je zle a ze v nejakej horskej vieske namerali tusim 4
mikrosieverty.
Schvalne som si ten hnoj zapol aj na hlavne vecerne spravy, ci prinesu
trochu viac informacii. Priniesli. Bola reportaz s ludmi z
monitorovacieho centra zo slovenskeho hydrometeorologickeho ustavu kde
komentovali merania "priebezne merane hodnoty radiacie na celom
slovensku sa nijak nelisia od bezneho pozadia".
Co ma velmi prijemne prekvapilo bolo ze spomenuli tiez davky radiacie od
kozmickeho ziarenia ktore absorbuju ludia v lietadle v 10-12km vyske su
v rade mikrosievertov za hodinu. To je o rad viacej ako to koli comu
robia poplach.
Je mi zo slovenskych medii nevolno.
b.