Japonsko

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Středa Březen 23 18:24:27 CET 2011

> No v okamziku, kdy v arealu elektrarny nezbyva ani Volt na to
> rizeni, je
> IMHO i reaktor velmi jednoduche zarizeni ;-)

Ale no tak na mobilním telefonu taky není nic složítého. Vyťukáte číslo,
zmáčknete tlačítko a když vám to někdo někdo vezme, můžete mluvit. Neví, proč se
z toho dělá taková věda :-D

> A nakonec neverim ani zpravam o odpousteni pary, ono to ma asi nejake
> pojistne ventily, ze... Ale bezne byva zvykem, ze jsou vne
> budovy, ne?
> Aspon u elektraren na uhli jsem to tak videl, dela to pry
> docela ramus.

Asi takhle - mezi parogenerátorem tepelné elektrárny a kontejnmentem jaderného
reaktoru existuje určitý, avšak nezanedbatelný rozdíl ;-)

JF