Japonsko

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Středa Březen 23 18:12:47 CET 2011

No v okamziku, kdy v arealu elektrarny nezbyva ani Volt na to rizeni, je
IMHO i reaktor velmi jednoduche zarizeni ;-)
A nakonec neverim ani zpravam o odpousteni pary, ono to ma asi nejake
pojistne ventily, ze... Ale bezne byva zvykem, ze jsou vne budovy, ne?
Aspon u elektraren na uhli jsem to tak videl, dela to pry docela ramus.