mobilobrani.cz

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Březen 11 13:12:42 CET 2011

Prošlo mi rukama pár hodně starých mobilů, ale dnešní SIMky do nich
nepasují - napíše že je blbá. Na půdě mám snad ještě funkční NMT kanystr,
ale z toho bych, někdy až budu v důchodě, udělat radiostanici na 70cm.

Jinak tady v okolí neznám nikoho, kdo by mi věnoval starý funkční mobil,
všichni je používají dokud fungují, když něco takového potřebuji, tak leda
za 300 z bazaru (před pár lety za 700). Jestli se jich chcete zbavit, tak je
můžete poslat i mně, potřebuju 2, pro jedno z dětí a ženě, s děckama je
vyzkoušíme, co nepojede rozkucháme, součástky sfoukneme fénem a zbytek
strčíme do kontejneru na plasty nebo do krabice na poště, kam se má dávat
vysloužilá elektronika - ta krabice je ale permanentně prázdná, až na nějaké
smetí dole, ona je někde i plná?

----- Původní zpráva -----
Od: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>

ja si hlavne myslim, ze kazdej by si mel koupit to co chce a na co ma penize

pokud nekdo chce mit starej mobil tak pokud se zepta ve svem okoli tak
za den nasbira tak kybl starych mobilu a neni treba chodit do bazaru -
vetsina tech mobilu bude telefonovat a posilat SMS - to umela i ta moje
Nokia 1610 v roce 1995.