mobilobrani.cz

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pátek Březen 11 11:46:35 CET 2011

To by samozřejmě bylo vůbec to nejlepší možné. Pokud by se do toho
nepletly různé státní instituce, v tomto případě třeba školy, ale obecný
problém deformování trhu a společnosti "demokratickými" politiky a
úředníky je už snad zřejmý. Čili, nejde o "spasení" ale o "narovnání",
což je, myslím podstatný rozdíl. Iluze si samozřejmě žádné nedělám, ale
zveřejnit se to musí :-)))
S pozdravem,
		Miloš Dašek