Anteni rozbocovac?

Úterý Březen 8 20:16:02 CET 2011

ty rozbočovače se dělají buď odporové nebo hybridní.
http://www.teson.cz/rozbocovace.html Odporové dohánějí impedanci
odporama, mají větší útlum a přes odpory je propojené všechno se vším.
Přehozením vstup/výstup se možná trochu změní útlum. Hybridní
rozbočovače převádějí impedanci trafem, takže s menším útlumem a měly by
zamezit přenosu mezi výstupy navzájem - tedy za předpokladu impedančního
přizpůsobení. Ze vstupu se signál rozdělí na výstupy a odražený z
výstupů projde zase jen na vstup, kde by se měl na impedanci zdroje sežrat.
Anděl