Hovorové duplexní pojítko ...

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Březen 6 16:07:22 CET 2011

Dne 5.3.2011 22:29, Pavel Troller napsal(a):
> Zdravím,
>    duplexní pojítko bych viděl jedině v podobě DECT základnovky a dvou
> sluchátek v režimu "Interkom". Mám obavu, že nic, co by bylo založeno
> na běžné "vysílačkové" technologii, plně duplexní nebude. U DECTu by
> mohl být problém s dosahem, požadovaný už je poměrně značný. Asi by
> to chtělo velmi dobře zvážit umístění základny někde v prostředku
> té oblasti, nejlépe na vyvýšené místo.
To ale neni mozne, instalace nejakeho prevadece nebo udelatka
podporujici ty konce je problem.
To spis tu zakladnu mit jako soucasti jednoho bodu. Jenomze to je zas o
dalsim napajeni a ty rucky taky bude asi problem pripojit k nahlavni
souprave, bude se to muset kuchnout atd.....
  Koukal jsem na specifikaci DECT a při výkonu TX 0,25 W a minimální
citlivosti přijímače  -86dBm  by mohl byt radiovy dosah velmi slusny,
problem patrne bude zastavba.
Ale doma mam vyzkousene, ze pres barak proleze dobre, sice to v hovoru
pri pohybu obcas skobrtne, ale to by nebylo na zavadu.
Asi by bylo idealni pozit nejake dostupne moduly DECT  ktere maji
moznost pripojit MIC/sluchátko  v rezimu bod - bod , ale to uz je zas
bastleni a vyvoj....