Hovorové duplexní pojítko ...

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Březen 6 15:25:45 CET 2011

To bylo prvni , co se vyzkouselo, nainstalovany nejaky VoIP telefon na
PDA-ckach a vytacela se vzdy IP toho druheho telefonu. Dosah velmi
zalostny, na primou viditelnost tak 150 m, pak uz to kokta.
Po byte uz to bylo velmi spatne....
Ten vyzareny vykon telefonu na WIFI je bida a odpovida tomu i dosah.
Radeji bychom stejne nejake hotove jednoucelove a nejlepe outdoor
reseni. Na cene az tak nesejde.
JaKub