Re: OT: sčítání lidu

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Březen 1 20:10:54 CET 2011

 1.3.2011, 19:56:26

Dotazniky vyplnim, tak aby mne to co nejmene obtezovalo. Tedy nebudu
venovat zadnou zvlastni snahu tomu, aby udaje byly pravdive, ani tomu
aby byly nepravdive.
Vetsinu tech udaju, ktere tam stat pozaduje, jiz stejne k dispozici
ma. Pokud bych mel byt paranoidni, pak bych rekl, ze cele scitani se
dela hlavne proto, aby stat vedel kdo je radny ovcan (radne a pravdive
vyplni) a kdo odbojny pedofil rasista a antisemitista na ktereho je treba
davat pozor.
Pokud by scitani melo byt skutecne anonymni, jak se nas stat snazi
presvedcit, pak by v dotaznicich nebyly zadne kolonky pro
identifikacni udaje. Ale ony tam jsou, takze je to jasne.
Veskere navody jak dotaznik (ne)-vyplnit, mi pripominaji partu kluku,
ktera na cestu po ktere prijizdi kolona tanku, vysype krabicku
rysovacku a pak za kerem onanuje nad tim, jak to tomu hnusnymu statu
nandali.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz