OT: sčítání lidu

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Březen 1 20:41:01 CET 2011

No nevím jestli je rozumné to takhle psát. Ono, lidí kteří věřej že
politici chtějí jen jejich dobro a ne své obohacení a posílení své moci,
významným způsobem ubývá, pokud by tedy nějakým naprosto
nevysvětlitelným, nepředpokládatelným a tedy naprosto nemožným způsobem
došlo k zneužití vybraných dat a to kýmkoliv včetně státu, pak byste se
dostal do docela nevýhodné pozice :-)
S pozdravem,
		Miloš Dašek