OT Re: pro milovníky koloidního stříbra

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Červen 20 22:14:35 CEST 2011

 > v USA vo vojnovych casoch bol nedostatok medi, na vyrobu mohutneho
elektromagnetu si armada pozicala 13 tisic ton striebra z federalnych
rezerv...

hech, zaujimalo by ma co robili s odrezkami tych vodicov, predsa to
nemohli namotat uplne presne :-P

> Druha zaujimavost najma pre nas tu v hw-list-e je, ze calutrony pri produkcii riadila armada vyskolenych zien bez toho, aby vedeli, co robia - jednoducho sa snazili udrzat nejake rafiky merakov v urcenom rozsahu tocenim niekolkych gombikov.

akurat sedim v riadiacom centre po 50 hodinovom vypadku ktory sposobil
nejaky ventil na olej vo velkom kompresore a mam pocit ze niektori
operatori robia obcas to iste :-)))