mierne OT - ako si pokecat s postovym serverom

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Červen 17 12:25:17 CEST 2011

On Fri, 17 Jun 2011, RV wrote:

> Ja ale zase nechapu to vase PRIMO poslat - to je prosim co?

V prvni rade - napsal jsem "primo na" coz uz snad smysl dava ne ?
Ale budiz upresnim Vam to - to je do schranky na google.

> maily posilaji/prijimaji jen SMTP servery - tzn. aby POP/IMAP server mohl
> neco nabizet tak musi ten vas mail prijmout nejaky SMTP server a dorucit - to
> plati i v ramci jedne domeny - tedy gmail.com. A zadny takovy server u gmailu
> neznam.

Paneboze to je zase rana - ja ze sveho postovniho klienta posilam maily
pres SMTP a posilam je na server. Ten klient sestavi kompletni mail a
posle ho serveru SMTP protokolem uplne stejne jako to pak dela server kdyz
ho predava dal. SMTP servery PRIJIMAJI maily - odesilat je ale muze
kdokoliv.

Ale proc ted do toho pletete POP/IMAP to uz vubec nechapu.