mierne OT - ako si pokecat s postovym serverom

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Červen 17 11:58:32 CEST 2011

Ja ale zase nechapu to vase PRIMO poslat - to je prosim co?

maily posilaji/prijimaji jen SMTP servery - tzn. aby POP/IMAP server
mohl neco nabizet tak musi ten vas mail prijmout nejaky SMTP server a
dorucit - to plati i v ramci jedne domeny - tedy gmail.com. A zadny
takovy server u gmailu neznam.

Radek Vicek