Chiptuning Box

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Neděle Červen 5 17:00:24 CEST 2011

Rek bych, ze kdyz clovek obetuje emise, tak se to da vytahnout o dost
vic nez se standard FW. O kolik si netroufam odhadovat (a v pripade
sizeni na cidlech misto zmeny mapy motoru uz vubec ne).
Faktem je, ze i v std. mape motoru byva "vyjimka" na prvnich tusim 5
sekund po seslapnuti plynoveho pedalu. Kdyby rozdil nebyl podstatny,
tak to do te mapy motoru nedavaj:)
Naopak pomerne skepticky jsem ohledne "zvysime vykon, kroutivy moment
a soucasne snizime spotrebu a emise":) Ale to si asi nemusime
vykladat:)
Marek