OT Re: Ochranne kryci sklo pred LCD televizi

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Červenec 22 15:57:47 CEST 2011

A tu televizi teda nemate...a mate nejake to dite?

S detma se da komunikovat a upravovat hranice jeste driv nez zacnou
mluvit. To ze ma nekdo nevychovane deti je problem rodicu, ze jim ty
mantinely nezavedly.

To, ze s detma prijdou jiste ztraty a majetkove ujmy je proste jasne.
Mate jen dve moznosti premenit byt na muzeum (skla, ohradky, el.
ohradniky, elektricke obojky :-) a nebo detem vysvetlit kde si muzou a
kde nemuzou hrat (s tim, ze se jim obcas neco holt zadari).

Pokud mate u deti respekt a vi kdy se opravdu zlobite tak staci jen
kouknout - nase obe deti okamzite poznaly, ze tohle opravdu ne. Jen je
treba se chovat objektivne a dusledne - tedy kdyz se rekne, ze se vypina
televize tak to neznamena, ze jeste hodinu se o tom s nima budu vybavovat.
Kupodivu to funguje i u deti, ktere jsou dle rodicu "divoke a
tvrdohlave". nektere jsme mely treba s nasima detma na "polepseni" a po
tydnu dite jedlo, neodmlouvalo, nevztekalo se - protoze nase deti na to
nejsou zvykle ze se s rodicema diskutuje o jasnych prikazech - u nas se
take nemusi dojidat, ale pokud mas za hodinu hlad tak je to tvuj problem
a mas k dispozici maximalne ovoce nebo zeleninu.

ted mame klid protoze na rozdil od tech nevychovanych deticek nemame
problem s babickama/dedama/tetama na hlidani treba o prazdninach -
protoze jednak vetsi je zvyklej se starat o mensiho (hlavne venku, aby
mu nekdo neublizoval a aby se mu neco nestalo) a druhak jsou zvykli si
spolu hrat - takze jim staci dat obleceni a najist.

Takze opravdu je dobre se detem venovat hned od mala aby vedely na cem
jsou a pak mate klidek.

Radek Vicek